2009 yılında başladı HOT STOP’un hikayesi. Kahve kupası şeklindeki kiosk tasarımıyla Türkiye’nin bir çok noktasına ulaştı “keyifli mola” noktaları. Bu şekilde de sektörde bir ilk oldu bir çok anlamda.

2014 yılına gelindiğinde ise HOT STOP markası büyük bir değişimden geçti. Yeni HOT STOP konseptinde kahvelerimiz artık daha ön planda. Diğer ürünlerimiz de büyük oranda değişti, yeni lezzetler katıldı menümüze. İç ve mekan tasarımları ise modern cafe mimarisi üzerinden yeniden ele alındı. Bunların hepsi yeni açılan mağazalarımızda müşterilerimize sunuldu.

Bu kadar değişiklik arasında ise değişmeyen şey ise HOT STOP’un hedefi oldu: Türkiye’nin “keyifli mola” noktası olmak.





Vizyon

– En iyi kahve, çay ve yiyecekleri ulaşılabilir fiyatlarla sunmak
– Bayilerimiz için sürekli katma değer yaratmak
– Çalışanlar için en çok tercih edilen kafe zinciri olmak

Misyon

Türkiye’nin en çok tercih ettiği “keyifli mola” lokasyonu olmak